torsdag 12 maj 2011

utlovad uppdatering

nu tar jag mig äntligen tid att fälla upp datorn. det är så mycket man ska hinna med så just det här med datorm hamnar inte högst på listan. men jag ska försöka bättra mig!

igår släppte vi hästarna i den minsta hagen, men där fanns det massor med gräs! snacka om att dom var lyckliga. for runt och härjade :)

det är så roligt med jalle, för jag tycker att det går så bra. och vi lär känna varandra bättre och bättre. det bästa är att jag känner mig helt trygg med honom. inga betänkligheter!

idag är det iaf torsdag, vilket betyder att det är Nina som tar honom idag. just idag passar det mig utmärkt då hela familjen ska upp på någon "dagisträff" i skogen. alla föräldrar och barn ska upp och laga ett vindskydd dagiset har. det ska bli supermysigt.

imorgon ska jag iaf försöka komma ut på en tur på kvällen. i värsta fall blir det ridbanan, men jag vill ut i skogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar