måndag 2 maj 2011

hemma efter kvällens ridpass.
riktigt kul då Gemma kom och drillade oss! det gick skapligt, han var lite stel och svår att få igenom i högervarvet, men stundtals riktigt trevlig.
jag tror att vi kommer bli grymma bara vi får rida ihop oss lite mer, jag och jalle.

passet var hursom riktigt roligt, det är kanon att ha Gemma som får komma och hjälpa oss lite. det är ju få förunnat att kunna rida för någon som faktiskt känner hästen man rider väldigt väl. det är guld värt!

men shit, vi kommer ju att få riktiga problem på KM! det sitter ju speglar i ridhuset, HJÄLP säger jalle. eller inte hjälp, men han vill upp med huvudet och spana in snyggingen som han möter :P

imorgon är det ridlektion för sanna, tjoho vad jag får träna mycket och för många olika nu!
undrar vad min plånbok tycker om det ;)

nu är det dags för mig att inta snarklådan!
tack för idag Gemma, det var kanon! :)

1 kommentar:

  1. Ni var fett jävla bra! Och ni har bara börjat! :)

    SvaraRadera