torsdag 19 maj 2011

igår hade Jalle varit torr och fin på bakbenen. dock lite skorv men det blir ju inte sämre iaf. Tur att Nina är noga så jag vågar lita på att hon sköter det som hon ska!
Äntligen fredag, så  nu är det min tur att rida igen. härligt. jag ska försöka mig på en tur på dagen hade jag tänkt. men vi får se hur jag mår. fick lov att åka hem från jobbet igår vid 21.30. jag var helt färdig, det var verkligen plågsamt på slutet. men en hade redan åkt hem för vård av barn och en skulle sluta en timme tidigare. så jag kände att jag skulle få lov att bita ihop. men tillslut gick det inte, då fick jag lov att åka hem.
så vi får väl se om jag behöver hela dagen på mig att komma ikapp innan jag orkar med att rida. jag kommer iaf att vara hemma idag också, så orkar jag inte rida på dagen får jag ta det ikväll. och idag måste jag verkligen börja nöta dressyrprogram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar