söndag 3 juli 2011

ett bra tag sen!

nu var det verkligen längesen jag skrev något här. men det har rullat på i full fart här hemma!

i helgen har jag varit nere i Göteborg och kollat på Iron Maiden, helt galet bra! och på vägen hem blev det ett stop på skara hästsport. jag kom hem med ett par drymt snygga, bruna, helskodda ridbrallor och en uppsättning av de omtalade "magic brush". det är ju så man måste prova när man hör så mycket gott om dom. man får tydligen bort både gräsfläckar, svett osv med dom. måste upp och prova idag :)

Jalle mår hur bra som helst, Nina min snälla medryttare har haft honom i helgen när jag varit borta.
nu har han haft "semester" i några veckor och bara blivit riden lugnt och stilla i naturen. men nu ska det bli ändring.

det får bli en bättre uppdatering senare, för nu luktar min son skunk så jag tror att en ny blöja kan vara på sin plast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar