fredag 17 juni 2011

ok, jag erkänner!

jag måste vara en riktigt inbiten NÖRD!
det är sjukt ju. igår var jag uppe i stallet när hovis kom och skodde jalle. så jag fick ju gosa med honom en bra stund. men Nina red honom igår.
hursom kommer jag på mig själv med att sitta och längta ihjäl mig! jag vill upp och rida NU NU NU! eller rättare sagt, jag skulle nöja mig med att bara sniffa på honom och kanske ta en avsutten promenad.
hur det än är så blir det riktigt tomt när det är dagar jag bara träffar honom en snabbis på.

vår helg är helt fullsmäckad nu...ikväll åker barnen till deras farmor för jag jobbar och magnus ska iväg och fiska.
på lördag så ska jag först upp och fixa lite inför hopp KM som är på söndag, sen åker jag och Tuva på bio. Magnus och Max ska in och kolla på monstertruck uppvisning på kvällen.
sen på söndagen så åker jag, barnen, min mamma och min syster till Furuvik. mys!

sen ska jag hinna med att rida varjedag där också. men det finns det alltid tid för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar