torsdag 28 juli 2011

bett

jag klurar fortfarande på val av bett till jalle. iom att han lätt blir orolig i munnen vill jag inte ha något som stör honom. efter att ha pratat med folk runt om så har jag lite olika förslag. ska skritta ner till erica framöver och rida på deras bana, och prova lite bett dom har hemma. sen kommer jag att prova ett annat bett som sanna har. ett lite tyngre med fasta ringar. se om det är lättare för honom att ta stöd om han verkligen känner vart. vi får se hur det artar sig, men jag vill hitta det absolut bästa för honom. det är vad som räknas.
jag tänkte åka upp och rida en vända idag också, men just nu är det så förbaskat varmt så det får vänta ett tag. var nyss ute med morris och både han och jag blev helt slut i värmen! morris ligger i ett hörn o flåsar och jag föll ihop i soffan. Nacken är helt slut, så det blir bra att komma upp o rida sen. då slappnar jag av i hela kroppen och nacken känns bra mycket bättre.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar