tisdag 30 augusti 2011

röja röja...

åh, jag hade ju tänkt helt fel!
idag skulle ju Jalle få vila, så det blir ingen dressyr. men nu ska jag kolla och se hur det funkar med det här.
nu är jag iaf klar med foderstaten, skönt! måste ev komplettera med lite mer protein bara. men det ska jag kolla upp sen.

var upp till stallet imorse efter att jag lämnat barnen på skola/dagis. så nu är allt klart för idag. eller jag ska iofs upp och ge dom lite hö sen på em. men det är inget att tala om.
nu är det Nina som rider i två dagar, vilket blir bra då vi ska ha ett extra insatt styrelsemöte för ridklubben imorgon. känns som att det kommer att ta lite tid...

jag håller på att röja här hemma, dom kommer och ska byta värmesystem hos oss snart. och iom att vi har gammal direktverkande el så måste vi konvertera hela systemet till vattenburet. det i sin tur innebär att det kommer att dras rör och bytas konvektorer i varje rum...det kommer att bli drygt!
men men, skönt att slippa ha 7000 i elräkning varje månad i vinter iaf! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar