fredag 5 augusti 2011

idag var det verkligen uselt väder på kvällskvisten! så jag tog en pysselkväll i stallet. eftersom att det hade regnat en stund fick jalle komma in och bli torkad med hans mysiga badlakan. sen fick han stå i boxen o torka upp helt innan han fick täcke på sig och sen gå ut igen.
det var så mysigt med hans sällskap när jag höll på att pyssla och greja. han fick lite hö som han stog och mumsade på och kikade ut genom luckan på vad jag pysslade med.
jag passade på att kolla igenom mina täcken och greja lite. mesta tiden gick såklart åt till att klia på jalle ;-)

imorgon tänkte jag att det får bli ett dressyrpass igen. nu är jag taggad till tänderna och vill verkligen komma igång helt och hållet. idag var jag och köpte nya sporrar och sporremmar, så jag lär väl ska provrida dom imorgon. frågan är om jag skulle ha haft snäppet längre...

nu är jag taggad på att hitta ett nytt schabrak. någon som har tips på något snyggt ni sett? jag tror jag vill ha ett brunt. då kan jag matcha med mina bruna lindor och mina nya bruna ridbrallor :-D
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar