fredag 30 september 2011

sadel.

idag så ska jag och Max åka och kolla på en sadel. en gammal, sliten sadel. men dock en sadel :P
det är så att jag vill ha en slit och släng sadel som jag kan ha när vi tex. är och klättrar i slalombacken. det är sååå jobbigt att stå länge i en brant backe med dressyrsadeln.
så nu har jag förhoppningsvis hittat en "slit och släng sadel" som man kan ha i skogen osv utan att behöva oroa sig. jag ska ta hem den iaf och prova lägga den på honom så får vi se.

annars är det full fart som vanligt.
Max är fortfarande hemma med mig och är allmänt hängig. och jag har fullt göra med att klura på en massa idéer som jag har. men det är svårt. jag vet inte riktigt vart jag ska börja...
men trägen vinner. så jag ska nog lyckas med det här också :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar